21 Şubat 2016 Pazar

Indigo Ücretsiz Reiki Terapileri Hizmeti


BİZ KİMİZ?




  Şimdilik tek başımayım. Ama dikkat etmişsinizdir ki "biz" diyorum. Biz diyorum çünkü çoğalacağımızı ve bir aile olacağımızı şimdiden hissediyorum. Benim gibi Reiki'nin ücretsiz uygulanması gerektiğini düşünen, birilerine yardım etmek isteyen insanlarla karşılaşacağımızı biliyorum. Lafı geçmişken, siz de Indigo ailesine uygulayıcı veya danışan olarak katılmak isterseniz lütfen benimle irtibata geçin. Indigo benim için hep özel bir kelime olmuştur. Umarım bu kelimenin altında yatan derin ve özel manayı blogumu takip eden herkesle paylaşabilirim.


ÜCRETSİZ, KARŞILIKSIZ REİKİ ŞİFA SEANSI ALMAK İÇİN SAĞ TARAFTAN FACEBOOK SAYFAMIZI BEĞEN VE MESAJ ATARAK BİZİMLE İLETİŞİM KUR!



     Ben Yunus Ak. Hacettepe Üniversitesi'nde Alman dili ve edebiyatı son sınıf öğrencisiyim. 23 yaşındayım. 1.5 yıldır Reiki ile tanışıyorum ve bazen hızlı bazense yavaş çıkıyorum tekamül basamaklarını. Reiki 2. aşamayım. İnsanlara hizmet etmeyi seviyorum. Birilerinin yüzünde mutluluk görmek bana da mutluluk katıyor. Bu ihtiyacımı giderebilmek adına bir nevi kamu hizmeti olması açısından böyle bir projenin temellerini attım. Bir yandan kendimi geliştirirken bir yandan da insanlara elimden geldiğince faydalı olabilmekti başlarken niyetim. Hem de Reiki'yi merak eden, duymuş ama önyargılı veya hiçbir bilgisi olmayan insanlara kendi cümlelerimle tanıtabilmek adına da bu işi yapıyorum. Çünkü internette Reiki anahtar kelimesiyle araştırma yaptığınızda karşınıza gelecek sonuçlar hemen hemen kısıtlı ve aynıdır. Hem ben kendi anladığım şekilde Reiki'yi sizlere aktarayım ve deneyimlemenize vesile olayım, hem de sayenizde yeni deneyimler edinerek eksiklerimi farkedeyim ve gelişeyim istedim. Ücret talep etmememin yegane sebebi budur. Çünkü Reiki'yi merak ettiğim ve araştırmaya çalıştığım sıralarda yalan yanlış bir sürü bilgi okuyarak bir bilgi obezine dönüşmeme gerçekten ramak kalmıştı. Yanlış insanlarla tanışıp, onların verdiği bilgileri doğru çözümleyemediğim için bayağı müşkül haller deneyimledim. Umuyorum ki ben deneyimlerimi paylaştıkça sizlere ışık tutar.   Facebook sayfamızdan da eş güdümlü olarak yazılar paylaşıyor olacağım. Lütfen beğenin ve paylaşın, böylece başka ihtiyacı olan insanlar da var ise onlara da ulaşmış olalım. :)

http://www.facebook.com/indigo.sifa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder