20 Şubat 2016 Cumartesi

ÜCRETSİZ REİKİ HİZMETİ




NEDEN ÜCRETSİZ?

       Reiki'nin parayla satılabilen bir şey olmadığını düşünüyorum ve ihtiyacı olan insanlara ücretsiz reiki uygulamaya niyet ediyorum. İnsanlar yıllar yılı bu öğretiyi ticari emellerine alet ederek hem bu öğretinin yanlış tanıtılmasına sebep oldular, hem de birçok insanı mağdur ettiler. Üstad Usui hiçbir zaman Reiki için para talep etmemiştir. Fakat onun öğrencisi Bayan Takata uzun yıllar batıda yaşamış birisi olarak, batılılar para vermedikleri şeye değer göstermezler mantığı ile standart ücret koymuştur. Aslında Bayan Takata'ya tamamiyle haksız diyemeyiz. Ancak ben bu ücreti eğitim veren Reiki Master'ların alması gerektiği taraftarıyım(Elbette astronomik rakamlar olmamalı). Çünkü o bir eğitmen olarak size gününün belli bir bölümünü, saatini ve emeğini harcıyor. Bu öğretiyi size öğretiyor. Fakat uygulayan kişi en az uygulanan kadar bu şifadan nasibini zaten alıyor. Ayrıca birisine yardım etmenin mutluluğu ve Reiki konusunda +1 deneyim kazanmak bence yeteri kadar karşılık almış olmak demektir. Bu sebeple seanslarım ücretsizdir. Reiki'ye inanmayanlar olacak elbette ki, japonca diye, bilinmeyen bir şey diye hemen üstüne çizgi çekeceğiz. Bilinçaltı her zaman bilmediğine korku ve şüphe ile yaklaşır. Hep bilinmeyeni düşman gibi görür... İnanmıyorsanız, saçma buluyorsanız bile eğer herhangi bir rahatsızlık veya gevşeme için ihtiyacınız var ise bir kere denemeniz yönünde tavsiye verebilirim.




Reiki ile kendimize ve/veya başkalarına ne gibi faydalar sağlayabiliriz? 

Maddeler halinde belirtmek gerekirse;
  • Kronik rahatsızlıklarımız var ise bunlara *ZAMAN* içerisinde çözüm olabilir.
  • Düzenli çalışma yapıldığı takdirde bağışıklık sistemimiz güçleneceğinden hastalıklardan korunabiliriz.
  • Stres yaptığınız zamanlarda stresinize çare olabilir, gevşeyebilir hatta ve hatta keyfinizi yerine getirebilir.
  • Korgu duygusunu yenmenize yardım eder. Şok olduğunuz zamanlarda özel el hareketleri ile şok hissini üzerinizden atmanıza yardımcı olur.
  • Ağrı ve acılarınızı azaltır. Doğru ve düzenli uygulamalarla tamamen yenilebilir.
  • Varsa bedeninizdeki yaraların daha çabuk iyileşmesine yardımcı olur.
  • Uykusuzluk, bitkinlik ve isteksizlik gibi sorunlarınızın çözülmesine yardım eder.
  • Psikolojik rahatsızlıklarda,fobilerde ve depresyonda olumlu sonuçlar verir.
  • Kesinlikle insanlarla ilişkilerinizde daha sakin ve daha yapıcı olmanıza yardım eder.
  • Kötü alışkanlıklarınızdan ve size zarar veren tutumlarınızdan vazgeçmenize yardım eder.


Bu ve bunun gibi birçok madde sıralayabiliriz. Reiki eğitimi vermiyorum. Sadece insanların reiki ile tanışmasını, deneyimlemesini ve bütünün hayrına olacak şekilde bundan fayda görmelerini sağlamaya çalışıyorum. Lütfen destek olmak adına internet sitemi ve facebook sayfamı takip edin ve paylaşın. Sizin ihtiyacınız olmasa bile ihtiyacı olan birine ulaşmasına vesile olun. 

FACEBOOK SAYFAMIZ; Lütfen beğenin ve paylaşın.

https://www.facebook.com/indigo.sifa/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder